Páginas

sábado, 9 de mayo de 2020

Tècnica Fotogràfica II. Programació de Competències bàsiques, objectius, continguts, avaluació i relació de Unitats Formatives i de Programació vinculades a les seves activitats d'aprenentatge.



5- COMPETÈNCIES BÀSIQUES
Perfil professional.
COMPETÈNCIA GENERAL del CFGS de Fotografia
Tècnic o tècnica superior d'arts plàstiques i disseny en fotografia
El tècnic superior en fotografia desenvolupa treballs professionals, amb domini de la tècnica i del llenguatge fotogràfic, amb finalitat i intenció comunicativa, des dels diferents camps de la fotografia: publicitat, moda, reportatge, fotoperiodisme, fotografia científica o d'altres.
Competències generals
Elaborar obra original de fotografia a partir d'un encàrrec professional determinat o d'un projecte propi.
Definir les variables formals, funcionals, estètiques i tècniques del projecte de fotografia, planificar el procés i saber realitzar-lo.
Organitzar i desenvolupar les diferents fases del projecte i els controls de qualitat corresponents per garantir un producte fotogràfic concorde als paràmetres professionals exigibles:
1. Idear i elaborar projectes de l’especialitat de fotografia, amb qualitat formal i funcional (tècnica, artística i comunicativa) a partir d'un projecte propi o d'un encàrrec professional determinat
2.  Planificar i desenvolupar el projecte de l’especialitat de fotografia des de la identificació de l’encàrrec comunicatiu, la definició dels aspectes formals i estètics, funcionals i tècnics, fins la realització del producte acabat, responsabilitzant-se de la supervisió del treball tècnic especialitzat i possibilitant la coordinació del treball en equip.
3.  Planificar i realitzar els controls de qualitat corresponents a les fases diferents del projecte per garantir un producte acabat que compleixi amb els objectius gràfics, comunicatius i expressius exigibles a nivell professional i seguint en tot moment del procés les normes vigents de seguretat, salut laboral i de protecció del medi ambient

Competències professionals
Concretar les característiques temàtiques, estilístiques i comunicatives d'un encàrrec fotogràfic a partir de les especificacions donades.
Seleccionar i analitzar documents i materials de referència del projecte fotogràfic.
Suggerir idees i proposar diverses solucions fotogràfiques per als treballs assignats.
Dotar la imatge fotogràfica dels elements persuasius, informatius i /o identificatius adequats als objectius de l'encàrrec.
Portar a terme l'encàrrec fotogràfic atenent al posterior mitjà i suport de comunicació i dotar-lo dels recursos gràfics comunicatius més eficients.
Perfil professional. COMPETÈNCIES PROFESSIONALS del CFGS de Fotografia
1.  Buscar, seleccionar, analitzar i arxivar la documentació i el material gràfic de referència i gestionar les fonts i recursos òptims per a la realització d’un projecte de fotografia.
2.  Atendre adequadament les especificacions d'un encàrrec donat proposant solucions diverses de fotografia, orientades a formats i mitjans tècnics diferents.
3.  Dotar al producte fotogràfic dels elements persuasius, informatius i / o identificatius adequats als objectius de l'encàrrec i comunica eficientment els missatges adreçats a mitjans d’informació i/o de difusió diferents mitjançant la fotografia, atenent a les característiques del mitjà i suport.
4.  Planificar i desenvolupar totes les fases dels projectes de fotografia mitjançant les tècniques fotogràfiques i estils més adequats a les especificacions narratives i tècniques prèviament determinades i amb el nivell de qualitat exigible professionalment.
5.  Identificar i definir els aspectes artístics, formals, funcionals i tècnics d'un projecte de fotografia d’acord a les especificacions de l'encàrrec.
6.  Seleccionar i utilitzar les tècniques i els recursos o estils artístics més adients per donar solució fotogràfica als objectius comunicatius i expressius, formals, funcionals i tècnics d’un problema comunicatiu de l'encàrrec de projecte.
7.  Utilitzar i dominar els formats, les tècniques i tecnologies pròpies de l'especialitat, tant en els
aspectes teòrics com pràctics, i conèixer tant les especificitats del material i dels equips professionals com la seva cura i manteniment.
8.  Realitzar els originals tenint present les particularitats dels processos de reproducció i/o difusió posteriors i saber realitzar el seguiment i el control de qualitat corresponent.
9.  Transmetre la informació adequada amb precisió i elaborar normes d'aplicació i generar documents que facilitin la comprensió, gestió i posterior evolució del producte fotogràfic.
10.  Coordinar el treball que es derivi o generi a partir del desenvolupament del projecte de fotografia.
11.  Realitzar els controls de qualitat necessaris en cada fase del procés projectual per
a l'obtenció d'un producte fotogràfic de qualitat tècnica, artística i comunicativa i adequat al mitjà gràfic on s’ha d’incorporar
12.  Conèixer i complir la normativa específica que regula el sector i l'activitat Professional.
13.   Conèixer i dominar les tècniques d’arxiu, indexació i recuperació de documents fotogràfics segons estàndards internacionals.

Capacitats clau: COMPETÈNCIES PERSONALS I SOCIALS_TRANSVERSALSSón capacitats associades a conductes individuals i enteses com a competències transversals per afectar diferents llocs de treball i són transferibles a noves situacions. El desenvolupament d'aquestes capacitats es relacionen d'una forma causal amb l'èxit en el lloc de treball.

·       Autonomia: capacitat per l’autoconeixement i el control de les seves emocions amb comprensió crítica per a la integració i transferència de sabers, aplicar i integrar els coneixements artístics i tecnològics en la definició i desenvolupament de procediments de treball, fixant-se metes i elements de motivació i ajuda per aconseguir l'èxit, buscant solucions a problemes basant- se en els propis recursos.
·       Iniciativa i innovació: capacitat per formular activament nous plantejaments que s'avancin als canvis de l'entorn, prenent decisions oportunes amb criteri propi, amb predisposició per emprendre accions, crear oportunitats i millorar resultats sense necessitat d'un requeriment extern, adoptant una actitud proactiva i desperta davant la realitat per al desenvolupament de la creativitat i l’esperit emprenedor, amb la maduresa suficient per assumir les conseqüències de l'acció.
·       Relació interpersonal: disposició per participar de manera eficient i constructiva en la vida social, relacionant-se satisfactòriament amb els companys de treball i poder respondre correctament davant les persones, així com per poder resoldre conflictes quan sigui necessari, actuant per mediar, establir i mantenir relacions cordials, recíproques i càlides.
·       Responsabilitat: disposició per implicar-se en el treball, garantir la realització de la tasca, cuidant que el funcionament dels recursos sigui l'adequat, amb la capacitat de prendre decisions, de dirigir una activitat amb responsabilitat de coordinació i supervisió del treball tècnic, respondre del resultat i donar-ne raó.
·       Resolució de problemes: disposició i habilitat d’analitzar la informació necessària per avaluar i donar resposta a situacions previstes i no previstes, mitjançant la recerca de solucions fonamentades, creatives i innovadores dins d’un camp d’estudi o professional, mitjançant l'organització i/o aplicació d'una estratègia o seqüència operativa - identificació del problema, diagnòstic, formulació de solucions i avaluació - definida o no per trobar la solució que respongui de la millor forma possible al problema.
·       Treball de forma autònoma: disposició i habilitat per resoldre problemes de manera individual tot prenent decisions amb propostes pròpies i innovadores, cercant l’assessorament d’experts en certes etapes o tasques concretes, si es considera necessari.
·       Treball en equip: disposició i habilitat per col·laborar de forma activa i coordinada en un projecte comú, formant part d’un grup, treballant junts per a obtenir un objectiu proposat, oposat a fer-ho individualment o competitivament.
·       Organització del treball: disposició i habilitat per crear les condicions adequades d'utilització dels materials i els recursos humans, distribuir les
funcions entre els integrants d’un grup, definir els procediments i coordinar les accions per a desenvolupar les tasques amb el màxim d'eficiència.
·       Competència comunicativa: capacitat de comunicar els seus coneixements, idees, habilitats i activitats en contextos professionals als seus iguals, supervisors, clients i persones sota la seva responsabilitat.
·       Aprendre a aprendre: tenir les estratègies d’aprenentatge necessàries per avançar en la seva formació de manera autònoma, amb maduresa per innovar en la seva aplicació i progressar en l’aprenentatge i formació a nivells superiors, inclou tant el pensament estratègic com la capacitat d'autoavaluar- se, i el maneig eficient d'un conjunt de recursos i tècniques de treball intel·lectual per transformar la informació en coneixement propi.




6- OBJECTIUS

OBJECTIUS DELS CICLES DE  LA FAMÍLIA DEL  DISSENT GRÀFIC:

Identificació del títol i perfil professional.

Compren la descripció de les activitats i tasques més significatives que, com a professionals autònoms o associats, en grau divers, a una empresa poden dur a terme amb eficàcia i responsabilitat.

Fotografia artística.

Aquest cicle la finalitat de formar professionals de la fotografia capaços de crear i interpretar estèticament tot tipus de successos i d’ atendre les diferents vessants de l ’activitat fotogràfica. La contínua aparició d’avançades tecnologies desenvolupa noves l ínies de recerca i enriqueix  l’ àmbit expressiu. Aquesta dinàmica fa preveure que s’obriran altres vies a  la imaginació i a la creativitat.
La diversitat dels sectors i la pluralitat temàtica i de tractament fotogràfics demanen del professional que, a més dels coneixements de referència,
faci la seva especialització, la més propera a les seves aptituds i / o interessos, per tal de facilitar el millor desenvolupament de la seva activitat.
Els professionals de la fotografia han de ser, en conseqüència, tècnics
amb un manifest sentit artístic i una actitud oberta a la innovació. els seus coneixements, interdisciplinaris i globalitzadors ens han de permetre
sintonitzar amb la demanda. Però, sobretot, han de manifestar una visió
personal del fet fotogràfic, que més enllà del propi gaudi, sigui útil i plaent a la societat.

1 Camp professional:

Serveis, equipaments i distribució d’equips fotogràfics. Producció de material audiovisual. Publicitat i comunicació. Moda. Món editorial.
Indústria en general. Arxius i mediateques. laboratoris industrials de fotografia i cinematografia.

2 Tasques més significatives:

Realització de preses fotogràfiques amb diferents formats i mitjans tècnics, analògics io digitals. Processament de la imatge fotogràfica analògica i digital.. Composició de imatges a partir d’altres mitjans trucatges i
tècniques experimentals. Crear imatges originals. Dissenyar i compondre escenaris i fons. Iluminar espais. Seleccionar i treballar amb models.
Utilitzar imatges d’acord amb els límits legals i ètics. Gestionar tasques administratives i de registre de la propietat intel·lectual.

4.1 Objectius generals del cicle formatiu.
Configurar projectes de fotografia i definir amb eficàcia els seus objectius a partir de la valoració idònia de les especificacions funcionals, tècniques i artístiques de l'encàrrec.
Dominar els processos bàsics de la realització fotogràfica en els seus aspectes teòrics i pràctics.
Saber utilitzar les diferents tècniques i estils fotogràfics amb el nivell de qualitat exigible professionalment en els diferents àmbits de la fotografia.
Resoldre els problemes artístics, funcionals i tècnics que es plantegin en el procés de realització de l'encàrrec fotogràfic.
Realitzar projectes de fotografia duent a terme totes les seves fases i els controls de qualitat corresponents fins a l'obtenció d'un producte final de qualitat tècnica, artística i comunicativa.
Desenvolupar mètode, rigor i capacitat de comunicació per a la presentació i defensa d'una idea o projecte davant del client i / o equip de treball.
Adaptar la proposta fotogràfica al context gràfic en què se situï la proposta comunicativa.
Interpretar l'evolució de les tendències formals i tècniques que contribueixen a configurar l'estil fotogràfic.
Iniciar-se en la recerca creativa d'un estil propi amb atenció a la necessària qualitat tècnica i artística de les imatges.
Conèixer i dominar les tècniques d'arxiu, indexació i recuperació de documents fotogràfics segons els estàndards internacionals.
Conèixer amb detall les especificacions tècniques i el manteniment dels materials i equips.
Adaptar-se en condicions de competitivitat als canvis tecnològics i organitzatius de el sector.
Buscar, seleccionar i utilitzar cursos d'informació i formació contínua relacionats amb l'exercici professional.
Comprendre i aplicar el marc legal i normatiu que regula i condiciona l'activitat professional i els seus continguts.
Valorar i aplicar els principis de l'ètica professional en el desenvolupament de l'activitat professional, la seva gestió i administració.

 

7- CONTINGUTS

Contemplem a continuació els continguts del mòdul sencer, és a dir: contemplant les unitats formatives de primer i segon curs per contextualitzar-les, tenint en compte que aquesta present programació contempla només les unitats formatives i de programació corresponents a Tècnica Fotogràfica II de segon curs (UFs 2, 4 i 6 amb les seves corresponents unitats de programació)

UF1. Captació de la Imatge Fotogràfica i Fotometria l. Durada: 63 h. 3 ECTS


Les càmeres i equips fotogràfics. Tipus i aplicacions. Especificacions tècniques, utilització i manteniment.

El control tècnic en la presa.

Condicionaments tècnics, artístics i comunicatius de la pràctica fotogràfica en els diferents gèneres

Les càmeres i equips fotogràfics. Tipus i aplicacions. Especificacions tècniques, utilització i manteniment.

Sistemes, equips i tècniques d'il·luminació. Fotometria.



UF2. Captació de la Imatge i Fotometria ll . Il·luminació d’estudi. Durada: 34 h. 

2 ECTS


Les càmeres i equips fotogràfics. Tipus i aplicacions. Especificacions tècniques, utilització i manteniment.

El control tècnic en la presa.

Sistemes, equips i tècniques d'il·luminació. Fotometria.

Condicionaments tècnics, artístics i comunicatius de la pràctica fotogràfica en els diferents gèneres

El control tècnic en la presa.



UF3. Processament fotogràfic i flux de treball l. Durada: 34 h. 2 ECTS


El processat fotogràfic fotoquímic i digital. Tècniques i equips. Retoc i manipulació. Gestió i tractaments especials de B/N i color.

La materialització de la imatge fotogràfica, la seva reproducció i edició. Tecnologies de reproducció i impressió. Sistemes Computer to Print, Computer to Plate, Computer to Film.

Condicionaments tècnics, artístics i comunicatius de la pràctica fotogràfica en els diferents gèneres.



UF4. Processament fotogràfic i flux de treball ll Durada: 20 h. 

1 ECTS


El processat fotogràfic fotoquímic i digital. Tècniques i equips. Retoc i manipulació. Gestió i tractaments especials de B/N i color.

La materialització de la imatge fotogràfica, la seva reproducció i edició. Tecnologies de reproducció i impressió. Sistemes Computer to Print, Computer to Plate, Computer to Film.

Condicionaments tècnics, artístics i comunicatius de la pràctica fotogràfica en els diferents gèneres.

UF5. Percepció visual i Òptica Fotogràfica l Durada: 26 h. 

2 ECTS




Principis físics. La llum i l'òptica.

Lleis que intervenen directament en el fet fotogràfic. Principis físics. La llum i l'òptica.

Les càmeres i equips fotogràfics. Tipus i aplicacions. Especificacions tècniques, utilització i manteniment.

UF6. Percepció visual i Òptica Fotogràfica ll Durada: 23 h. 

2 ECTS


Principis físics. La llum i l'òptica.

Lleis que intervenen directament en el fet fotogràfic. Principis físics. La llum i l'òptica.

Les càmeres i equips fotogràfics. Tipus i aplicacions. Especificacions tècniques, utilització i manteniment


 
 8- AVALUACIÓ
T
indrem en compte els criteris establerts i consignats al NOFC a l’apartat 6.2, i al PEC a l’apartat 6. Així mateix s’estableixen el criteris d’avaluació específics per a cada unitat formativa, unitat de programació i activitat d’aprenentatge sempre prioritzant el compliment de les actituds, valors i normes generals del centre i específics del cicle de Fotografia. Això suposa, respectivament: Actitud receptiva i interès per tota la informació de l ’àmbit professional.
Responsabilitat en el manteniment del material i les instal·lacions, de la seva adequada utilització i respecte per les normes de seguretat.Hàbit de planificació del treball i compliment dels terminis fixats. Assoliment de la interdisciplinarietat dels continguts dels diferents mòduls, com a professors, i Us correcte de les instal·lacions i material fotogràfic, Participació constructiva en el treball en equip,Consciència de la importància de la fotografia en relació a altres camps professionals, Autonomia i creativitat en la realització de treballs i Ús de la metodologia de treball adequada a cada situació per part de l’alumne. Per a especificació de criteris d’avaluació, temporització, etc. Recomanem veure els apartats específics de cada UF, cada UP i especialment de cada activitat d’ensenyament i aprenentatge.
Quant a l’avaluació dels continguts, segons la filosofia del centre, no diferenciem en l’avaluació de l’alumnat entre conceptes, procediments i actituds, valors i normes. Això ens planteja la necessitat d’enllaçar en el desenvolupament curricular del centre tots tres tipus de continguts: un procediment requereix d’una determinada actitud, una aplicació normativa i una valoració conceptual; un concepte demana una valoració i l ’aplicació raonada d’un determinat procediment; una actitud no es pot deslligar d’uns coneixements conceptuals i procedimentals. Per tant aquests continguts, actituds, valors i normes, tenen la mateixa consideració que els altres, conceptes i procediments. La naturalesa del mòdul pot donar pistes sobre el seu caràcter, més procedimental, com és el cas a Tècnica Fotogràfica o més conceptual, i això ens pot ajudar a definir els objectius de l’ activitat.
Podem diferenciar, però, en els objectius didàctics de cada activitat aquells continguts sobre els que es farà més incidència. Aquesta diferenciació anirà definint el tipus de professional que pretén assolir l’ escola.

9- UNITATS DIDÀCTIQUES

1- UP 2.1           UF 2. Captació de la imatege fotogràfica i Fotometria II
2- UP 2.2
3- UP 4.1          UF 4. Processament Fotogràfic, flux de treball II
4- UP 4.2
5- UP 6.1          UF 6. Percepció visual i òptica fotogràfica II
6- UP 6.2 

Unitats Formatives impartides a 2on Curs (Tècnica Fotogràfica II)

Tècnica fotogràfica
200
hores
12
ECTS
UF1. Captació de la imatge fotogràfica i fotometria l.
3
ECTS
UF2. Captació de la imatge fotogràfica i fotometria ll.
2
ECTS
UF3. Processament fotogràfic, flux de treball l.
2
ECTS
UF4. Processament fotogràfic, flux de treball ll.
1
ECTS
UF5. Percepció visual i òptica fotogràfica l.
2
ECTS
UF6. Percepció visual i òptica fotogràfica ll.
2
ECTS

Nº 2
Unitat Formativa:
Captació de la Imatge i Fotometria ll
Curs: 2on
ECTS: 2

Nº 2.1
UNITAT DE PROGRAMACIÓ:
Captació de la Imatge i Fotometria ll .
Mesura incident amb exposímetre. Lluminàries.
Hores totals: 30

Lectives: 30
No presencials: 0

Nº 2.2
UNITAT DE PROGRAMACIÓ:
Captació de la Imatge i Fotometria ll . Il·luminació d’estudi. Esquemes d’il·luminació amb flaix i aplicació de la llei inversa del quadrat.
Hores totals: 45

Lectives: 30
No presencials: 15

Nº 4
Títol UNITAT FORMATIVA:
Processament fotogràfic i flux de treball ll
Curs 2on
ECTS 1
Hores: 25

Lectives: 25
No presencials: 30*

1
Processament fotogràfic i flux de treball ll.
Concept-art: anàlisi de la imatge i planificació de la presa per a la seva edició digital
16
2on
2on

16



2
Processament fotogràfic i flux de treball ll:
Imatge i edició 3D. Relació entre les condicions òtiques de la presa i els seus paràmetres digitals.


9
2on
2on

Nº 6
Títol UNITAT FORMATIVA: Percepció visual i òptica fotogràfica ll.
Curs 2on
ECTS 2
Hores: 50
Lectives: 29
No presencials: 21



UNITATS DE PROGRAMACIÓ
Hores
Curs
Quadrimestre
*Espais
*Recursos
Lectives
No presencials
1
Percepció visual i Òptica Fotogràfica ll
Gran Format i Sistemes Flexibles. La cámera técnica i els objectius descentrables.
30 h
2on
2on


30


2
Percepció visual i Òptica Fotogràfica ll
Estètica dels diferents formats i sistemas òptics. Edició digital d’imatges amb estètica d’objectius descentrables
20 h
2on
2on


















 
Relació entre UFs, UPs i Activitats
UF
UP / Activitats
UF 2
Captació de la Imatge i Fotometria II
UP
Activitats
UP 2.1
Captació de la Imatge i Fotometria ll .
Mesura incident amb exposímetre. Lluminàries.
2.1.1
Balanç de blancs (amb filtres cromàtics a les fonts de llum)
2.1.2
Esquema bàsic d’il·luminació amb flaix d’estudi (Fotometria)
UP 2.2
Captació de la Imatge i Fotometria ll . Il·luminació d’estudi. Esquemes d’il·luminació amb flaix i llei inversa del quadrat
2.2.1
Fons Blanc “cremat”/gris/negre
2.2.2
Farciment i contrast/Clau alta i clau baixa (retrat amb barret)
2.2.3
Objectes reflectants/transllúcids/opacs
2.2.4
Recreació d’il·luminacions exemplars
UF 4
Processament fotogràfic i flux de treball ll
UP
Activitats
UP 4.1
Processament fotogràfic i flux de treball ll.
Concept-art: anàlisi de la imatge i planificació de la presa per a la seva edició digital
4.1.1
Presa fotogràfica d’estudi per a fotomuntatge: superheroi / fotograma cinema / (opció A)
4.1.2
Edició digital i fotomuntatge: superheroi / fotograma de cine / (opció A)
Processament fotogràfic i flux de treball ll:
Imatge i edició 3D. Relació entre les condicions òtiques de la presa i els seus paràmetres digitals.

4.2.1
imatge 3D (opcional a 4.1.1 – Opció B)
4.2.2
edició 3D (opcional a 4,1,2- Opció B)
UF 6
Percepció visual i òptica fotogràfica ll
UP
Activitats
UP 6.1
Percepció visual i Òptica Fotogràfica ll
Gran Format i Sistemes Flexibles.
La cámera técnica i els objectius descentrables.
6.1.1
Pràctiques amb càmera tècnica
UP 6.2
Percepció visual i Òptica Fotogràfica ll
Estètica dels diferents formats i sistemas òptics. Edició digital d’imatges amb estètica d’objectius descentrables
6.2.1
Edició digital d’imatges amb estètica d’objesctius descentrables
6.2.2
Estereoscòpia i Monoscòpia. Eix òptic, distància focal i profunditat de camp/ampliació
(activitat opcional associada a activitat 4.2.2 B)


Entrades relacionades:


1er Curs:

TÈCNICA FOTOGRÀFICA I (1er Curs CFGS Fotografia) PROGRAMACIÓ DE LES UF (UNITATS FORMATIVES)

Tècnica Fotogràfica I (1er curs CFGS Fotografia) PROGRAMACIÓ DE LES UP (UNITATS DE PROGRAMACIÓ)

Tècnica Fotogràfica I (1er curs CFGS Fotografia) UF 1 ACTIVITATS D’APRENENTATGE

TÈCNICA FOTOGRÀFICA I (CFGS Fotografia 1er Curs) UF 3 Ups i Activitats

TÉCNICA FOTOGRÀFICA I CFGS FOTOGRAFIA 1er Curs UF 5

2on Curs:

Tècnica Fotogràfica II. Segon Curs CFGS Fotografía. M. A. F. Alborés. INTRODUCCIÓ. CONTEXT. ATENCIÓ A LA DIVERSITAT. METODOLOGIA I ACTIVITATS (TEMPORITZACIÓ): METODOLOGIA.

Tècnica Fotogràfica II al CFGS Fotografía. Recursos i altres aspectes de funcionament al context de la EASD de L'Hospitalet

Tècnica Fotogràfica II. Programació de Competències bàsiques, objectius, continguts, avaluació i relació de Unitats Formatives i de Programació vinculades a les seves activitats d'aprenentatge.

TÈCNICA FOTOGRÀFICA II UNITATS DE PROGRAMACIÓ: PROGRAMACIÓ DE LES UP (UNITATS DE PROGRAMACIÓ)

Tècnica Fotogràfica II CFGS Fotografia 2on Curs. UF 2. Captació de la Imatge i Fotometria II. Activitats d'aprenentatge. Il·luminació d'estudi. Lluminàries amb flaix i mesura incident amb exposímetre. Balanç de blancs. Llum de fons blanc, gris, negre. Llei Inversa del quadrat. Llum de farciment (retrat amb barret i ombra als ulls). Objectes opacs, translúcids i transparents. Il·luminacions exemplars. De la pintura a la fotografía. Del cinema a la fotografia.

Tècnica Fotogràfica II (2on Curs) UF 4. Processament fotogràfic, flux de treball ll UPs 4.1 i 4.2 (Activitats) Concept-Art. Presa fotogràfica d’estudi per a fotomuntatge: superheroi / fotograma cinema. Imatge i edició 3D

Tècnica Fotogràfica II CFGS Fotografia 2on Curs Activitats UF 6: Percepció Visual i Òptica Fotogràfica. Gran Format i Sistemes Flexibles. La cámera técnica i els objectius descentrables. Pràctiques amb càmera tècnica. Estètica dels diferents formats i sistemas òptics. Edició digital d’imatges amb estètica d’objectius descentrables. Edició digital d’imatges amb estètica d’objectius descentrables. Estètica dels diferents formats i sistemas òptics. Edició digital d’imatges amb estètica d’objesctius descentrables. Captura i edició d’imatge 3D.





No hay comentarios: