Gerad Vicedo |
Exemples de treballs d'alumnes (curs 2022-23) Elements Visuals Bàsics: Línia (Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)
Percepció visual i experimentació amb il·lusions òptiques i les seves possibiltats expressives i gràfiques. Esteroscòpia i percepció visual. Trames de línies i trames òptiques. Xarxes modulars.
Tècniques d'Expressió Gràfica 1er CFGS Gràfica Impresa
LLENGUATGES DEL
DISSENY I APLICACIONS 1 (GRAU ESDAPC 1er Curs 1er Semestre)
LLENGUATGES DEL DISSENY I APLICACIONS 1
PERCEPCIÓ
I Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de
Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)
PERCEPCIÓ (II). Interacció dels sentits en el disseny: el màrqueting sensorial. Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)
Elements
Visuals Bàsics: Línia (Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer
semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)
PERCEPCIÖ
(III) Teories de la visió.
PERCEPCIÓ (IV) Il·lusions Òptiques. Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)
Tècniques d'Expressió Gràfica 1er CFGS Gràfica Impresa:
Itziar González:
Alba García:
Laura Fernández:
Claudia Ceciliano:
Celia Pulpillo:
Marta Candón:
Jesús Muñoz:
Alba García:
Cristina Rivera:
Itziar González:
Mario López:
Adali Bermúdez:
Javier Pérez:
LLENGUATGES DEL
DISSENY I APLICACIONS 1 (GRAU ESDAPC 1er Curs 1er Semestre)
LLENGUATGES DEL DISSENY I APLICACIONS 1
Elements
Visuals Bàsics: Línia (Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer
semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)
PERCEPCIÖ
(III) Teories de la visió.
PERCEPCIÓ (IV) Il·lusions Òptiques. Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)
Veure:
Exemples de treballs d'alumnes (curs 2022-23) Elements Visuals Bàsics: Línia (Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)
Percepció visual i experimentació amb il·lusions òptiques i les seves possibiltats expressives i gràfiques. Esteroscòpia i percepció visual. Trames de línies i trames òptiques. Xarxes modulars.
Llenguatges
del Disseny i Aplicacions I: mostres d'activitats. Observant les
possibilitats de la línia i les xarxes modulars al disseny gràfic.
L'efecte Moiré: conèixe'l per evitar-lo i aprofitar-lo segons les
circumstàncies.
Cap a la xarxa modular des de la trama i la deconstrucció dels elements visuals bàsics: punt línia i pla observats per alumnes de "Llenguatges del Disseny i Aplicacions" a 1er de Grau de Disseny Gràfic a ESDAPC (Campus Badalona/Pau Gargallo)
Veure:
Hiroshi Sugimoto fotografiando dioramas. El cuadro dentro del cuadro y otros retos intelectuales de la fotografía naturalista.
Fotografía y representación
Fotografía y simulacro. Dioramas fotográficos recreando fotos ilustremente icónicas por Jojakim Cortis y Adrian Sonderegger, y todo un periplo fotográfico por escenografías realistas.
Escultura, fotografía y percepción visual. Seung Mo Park.
Arte y percepción: Collages tridimensionales en múltiples capas de vidrio de Juan Carlos Robles a Dustin Yellin
Refragmentación, collage fotográfico y fotomontaje como signo de los tiempos. Pliegues en la realidad por Cé Tomé y desfragmentación fotográfica de Víctor Baladoch.
La realidad inscrita
Nadia Guthmann. Traslapo, escultura y animales.
Máqinas de ver. Máquinas de dibujar. La sombra de la Rejilla Albertiana.
El dibujo como transmisión de información naturalista. Conflictos entre reproducción y representación.
Naturaleza y artificio. La percepción deconstruída. Esculturas zoológicas a partir de piezas de un mapa perceptivo o de piezas de analogía anatómica.
Trampantojos fotográficos: Pejac pinta siluetas sobre ventanas para fotografiarlas en interacción con el mundo exterior.
Redundancias fotográficas de Ashraul Arefin. Apuntes sobre estética Tilt (efecto maqueta)
El artista Banksy nos explica la condición de la fotografía digital, aunque no sea exactamente su intención, de forma muy gráfica.
Iluminación y óptica. Arte y percepción. Fotografía y simulacro. Michael Paul Smith: Elgin Park. Costumbrismo en miniatura de Satoshi Araki y poesía pacifista de Mika Araki.
Fotografía y simulacro: Vesa Lehtimäki sigue los senderos del arte conceptual para cine fotografiando juguetes y modelismo de Star Wars.
Roland Reiss y el recurso expresivo del diorama.
Reflexión sobre la fotografía estereoscópica. Trampas Fotográficas de Mafa Alborés.
percepción y contexto (Confunden estatua con una mujer real)
Entrades Relacionades:
No hay comentarios:
Publicar un comentario