EXAGERAR ÉS HUMANÍSIM i en aquest bloc trobareu múltiples exageracions de la cultura visual i la percepció a través de l'obra gràfica i d'altres índoles del temible subscriptor i els seus sequaços des de l'àmbit de l'ensenyament de la fotografia, la il·lustració i la imatge digital i /o analògica
Páginas
- Página principal
- Digo, miento, fotografío.
- TÈCNICA FOTOGRÀFICA (resum de continguts teòrics)
- Programacions de UFs i UPs de 1er i 2on de Tècnica...
- UNITATS DIDÀCTIQUES (Tècnica Fotogràfica II)
- Relació entre UFs, UPs i Activitats de Tècnica Fotogràfica (2on Curs) i context al cicle de Fotografia
- PROGRAMACIÓ DEL MÒDUL “TÈCNICA FOTOGRÀFICA” DEL C...
- Gran formato. Cámara de banco óptico o cámara flexible ("cámara de placas") y objetivos descentrables
- Estética Tilt-Shift. Òptica, escala espacial y profundidad de campo.
- Nitidez, enfoque: contraste y textura.
- Iluminación: De la Pintura a la Fotografía, del cine a la fotografía, de la fotografía a la fotografía.
- Fotomontajes y Ajustes digitales. Envejecimiento y Rejuvenecimiento Digital.
- Superhéroes Fotográficos II
- Superhéroes fotográficos
- Mundos de Ficción: Concept-Art y ensoñación a través de un proyecto fotográfico sobre el movimiento cosplay por Rubén Madrid.
- Fotografía estereoscópica (anaglifos digitales)
- FOTOGRAFÍA ESTEREOSCÓPICA II (anaglifos digitales y visión estereoscópica, fotografía 3D)
- Fotografia Editorial. FOTOGRAFIA A GRÀFICA PUBLICI...
- Fotografia i Retrat Pictòric a través de recursos infogràfics (mostres extretes d'exemples a la xarxa)
- GIF animat (fotografia i moviment)
- FOTOGRAFIA I MOVIMENT II (Gif fotogràfic animat, cinemagraph, stop-motion, time-lapse, pixilació)
- Tècniques d'expressió gràfica
- Treballs d'alumnes destacats
- ANNEX IL·LUSTRAT A LA PROGRAMACIÓ D'ACTIVITATS
- PROCEDIMENTS FOTOGRAFICS ANTICS I PRINCIPIS DE FOTOGRAFIA. Clasificació i descripció bàsica.
- Procediments Fotogràfics Antics. Identificació, conservació i exhibició,
- CRONOLOGIA PROCEDIMENTS FOTOGRAFICS
- Cronología de los procesos e hitos fotográficos: Desde la primera fotografía de la historia por Niépce pasando por el desarrollo de los procesos fotográficos antiguos
- REPORTATGE D'AUTOR. VESTIGIS. VIATGES FOTOGRÀFICS. MOMENTS DECISSIUS.
- FOTOGRAFIA DOCUMENTAL. DOCUMENTS PER A ARTISTES. ANOTACIONS SOBRE FOTOGRAFIA TÈCNICA FOTOGRÀFICA (HISTÒRIA)
- EL RETRAT FOTOGRÀFIC. REPÀS HISTÒRIC PER AUTORS RELLEVANTS.
- EL FOTOGRAMA. HISTÒRIA. ANTECEDENTS.
- FOTO-PERIODISME. HISTORIA DEL REPORTATGE GRÀFIC.
- REPORTERS DE GUERRA. AUTORS DESTACATS I EVOLUCIÓ HISTÒRICA.
- FOTOGRAFIA DE MODA
- Fotografia vernacla i d’aficionat: ORIGENS i naixe...
- Tècniques d'expressió gràfica (1er de Gràfica Impresa)
- LLENGUATGES DEL DISSENY I APLICACIONS 1 (primer semestre)
- DIBUIX ARTÍSTIC. 1er de Còmic/2on Gràfica Impresa/1er GM APGI/1er CFGS Gràfica Impresa (Tècniques d'expressió gràfica): ACTIVITATS D’INICIACIÓ / INTERPRETACIÓ DELS VALORS DE CONTRAST DE GRISOS D’UNA IMATGE
- DIBUIX ARTÍSTIC ESCULTURA
- DIBUIX ARTÍSTIC CERÀMICA
- Cronología de los procesos e hitos fotográficos: Desde la primera fotografía de la historia por Niépce pasando por el desarrollo de los procesos fotográficos antiguos
jueves, 28 de abril de 2011
Estética Tilt. Daniel Rosa.
Simulación digital de la comprimida profundidad de campo de una cámara de gran formato a la que se aplique un basculamiento horizontal del montante delantero. Se ha procurado interpretar con corrección la intersección del plano de enfoque con el plano horizontal del agua y de los objetos correspondientes. Al no practicar ningún efecto "scheimpflug", manteniendo paralelos el plano de la óptica y el del soporte de la imagen, el plano de enfoque estaría en posición perpendicular al eje óptico, no como vemos en la imagen más arriba, en la que, en caso de ser realizada de verdad con cámara de placas, tendríamos que hacer converger el ángulo del plano del objetivo y el de la placa con el de enfoque, en ese caso alineado con la góndola y transversal a los edificios del fondo que delatarían en su área enfocada el "grosor" de la zona de enfoque: la profundidad de campo.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario