Páginas

viernes, 9 de diciembre de 2022

"Marqueting Sensorial" Descripció sensorial d'un concepte, objecte o producte, per alumnes de 1er de Grau en Disseny Gràfic (Llenguatges del Disseny i Aplicacions I, 1er semestre, 1er curs)

 

 


Veure:

PERCEPCIÓ (II). Interacció dels sentits en el disseny: el màrqueting sensorial. Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)



 

"Marqueting Sensorial" Descripció sensorial d'un concepte, objecte o producte.





























































































































































































PERCEPCIÓ (II). Interacció dels sentits en el disseny: el màrqueting sensorial. Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)

 

 

LLENGUATGES DEL DISSENY I APLICACIONS 1  

 

LLENGUATGES DEL DISSENY I APLICACIONS 1

 

Elements Visuals Bàsics: Línia (Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)

 

PERCEPCIÓ I Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)

 

PERCEPCIÓ (II). Interacció dels sentits en el disseny: el màrqueting sensorial. Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)

 

PERCEPCIÖ (III) Teories de la visió.

 

PERCEPCIÓ (IV) Il·lusions Òptiques. Llenguatges del Disseny i Aplicacions I (primer semestre alumnes Grau de Disseny ESDAP Catalunya/Campus Pau Gargallo)

 

recomanem veure:

Peces y pescado. Carl Warner. Paisajes de comida.

 

La mejor definición de la Imagen Animal actual mediante la peor definición de la Imagen Animal actual. Mapas de bits y mosaicos fotográficos por Mikami Yoshiyuki y JJSmooth44. Googleramas de googleramas. El cuadro dentro del cuadro.(I)

 

La mejor definición de la Imagen Animal actual mediante la peor definición de la Imagen Animal actual. Mapas de bits y mosaicos fotográficos por Mikami Yoshiyuki y JJSmooth44. Googleramas de googleramas. El cuadro dentro del cuadro.(II)

Tim Klein despieza el concepto de fotomontaje, de imagen compuesta y de animal

 

Animales en la publicidad y publicidad de concienciación animal. Publicidad y Ecologia.

 



No hay comentarios:

Publicar un comentario