EXAGERAR ÉS HUMANÍSIM i en aquest bloc trobareu múltiples exageracions de la cultura visual i la percepció a través de l'obra gràfica i d'altres índoles del temible subscriptor i els seus sequaços des de l'àmbit de l'ensenyament de la fotografia, la il·lustració i la imatge digital i /o analògica
Páginas
▼
miércoles, 25 de abril de 2012
martes, 24 de abril de 2012
viernes, 20 de abril de 2012
Paulo Fernandes' Spherical panoramic photography
Dijous 26 d'abril rebem al centre Paulo Fernandes, professor de l'escola superior artística ESAP do Porto. El tema de la seva conferència és l'Spherical panoramic photography and online publication. Aquí hi trobareu un vincle a una mostra de les seves fotografies esfèriques.
Ateses les circumstàncies dels estudis de fotografia, que s'imparteixen tant de matí com de tarda, hi haurà sessió doble: a les 11:30 h. i a les 16:30 h. Per descomptat que tots els interessats en la xerrada hi sou benvinguts.
Ateses les circumstàncies dels estudis de fotografia, que s'imparteixen tant de matí com de tarda, hi haurà sessió doble: a les 11:30 h. i a les 16:30 h. Per descomptat que tots els interessats en la xerrada hi sou benvinguts.
Etiquetas: fotografia, imagen, imagen digital, infografía, óptica
jueves, 19 de abril de 2012
Òptica macro portentosa de la mà de Jim Frazier.
Jim Frazier es va interessar per la fotografia en entrar en contacte amb la fotògrafa de naturalesa Densey Cline, famosa pels seus llibres fotogràfics sobre la flora australiana. Aviat es van convertir en ardus col · laboradors en treballs fotogràfics i cinematogràfics i Frazier va començar a dissenyar bancs òptics giratoris i altres artefactes per optimitzar simultàniament aspectes tècnics i estètics dels seus treballs, pels que aviat es van interessar la BBC i altres importants entitats de la producció i la distribució de documents audiovisuals.
Moltes seqüències famoses, com la primera filmació del seguici nupcial de certa au del paradís, o acceleracions cronofotográficas del creixement de les plantes, els van suposar un reconeixement professional a nivell internacional. No obstant això, d'entre tots els enginys dissenyats per Jim Frazer, un autèntic misteri de combinació òptica que el cridava la caixa negra va cridar l'atenció del món dels documentals de naturalesaper la seva inusitada profunditat de camp tot i la seva condició de lent d'aproximació. Els dissenys de Frazier, patentats finalment, van deixar de ser un misteri tècnic de les seves produccions i podem trobar-los al mercat.
Moltes seqüències famoses, com la primera filmació del seguici nupcial de certa au del paradís, o acceleracions cronofotográficas del creixement de les plantes, els van suposar un reconeixement professional a nivell internacional. No obstant això, d'entre tots els enginys dissenyats per Jim Frazer, un autèntic misteri de combinació òptica que el cridava la caixa negra va cridar l'atenció del món dels documentals de naturalesaper la seva inusitada profunditat de camp tot i la seva condició de lent d'aproximació. Els dissenys de Frazier, patentats finalment, van deixar de ser un misteri tècnic de les seves produccions i podem trobar-los al mercat.
Etiquetas: botánica, cine, documental, fotografia, historia de la fotografía, macro, zoología, óptica
lunes, 16 de abril de 2012
miércoles, 11 de abril de 2012
El arte de la simulación de Peter Stults.
El ilustrador Peter Stults hace un guiño a nuestra manera de asimilar arquetipos icónicos y fotográficos